speedpark.gr | Τιμοκατάλογος πάρκινγκ καρτ & χρήσης πίστας – Γενικές τεχνικές πληροφορίες
161
page-template-default,page,page-id-161,page-child,parent-pageid-120,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Τιμοκατάλογος πάρκινγκ καρτ & χρήσης πίστας – Γενικές τεχνικές πληροφορίες

 Η ΠΙΣΤΑ SPEEDPARK ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΤ ΣΑΣ ΣΕ  ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ.

Ο τιμοκατάλογος χρήσης πίστας για τα αγωνιστικά καρτ & μοτό είναι ο εξής :

– Ημερήσια χρήσης πίστας μεσοβδόμαδα: 20€.

– Ημερήσια χρήση πίστας Σάββατο Κυριακή & επίσημες αργίες:25€.

– Mηνιαία χρήση πίστας:100€.

– Eτήσια χρήση πίστας:450€.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΛΑΞΗΣ:

–  Μηνιαίο πάρκινγκ καρτ:45€

–  Εξάμηνο πάρκινγκ καρτ:200€

–  Ετήσιο πάρκινγκ καρτ:300€

– Ετήσιο πάρκινγκ & χρήση πίστας με 10 ευρώ – Simple Member : 350€

– Ετήσιο πάρκινγκ καρτ & ΔΩΡΕΑΝ χρήση πίστας – Full Member : 600€

  Χρήσιμες πληροφορίες για νέους στον χώρο του καρτ

Πριν την προπόνηση

1. Ετοιμάζουμε καύσιμο με την κατάλληλη αναλογία σε μίγμα , ανακατεύουμε πολύ καλά και εφοδιάζουμε το καρτ.Συνήθως 5 λίτρα καυσίμου είναι  αρκετά  για να βγάλουμε περίπου 30 λεπτά οδήγησης.

2. Ελέγχουμε την κατάσταση της αλυσίδας και βάζουμε σπρέυ αρκετό στο εσωτερικό της αλυσίδας.

3. Ελέγχουμε την στάθμη του υγρού στο ψυγείο και συμπληρώνουμε αν χρειαστεί.

4. Συνδέουμε καρμπυρατέρ , μπαταρία.

5. Ελέγχουμε την πίεση του αέρα στα ελαστικά.Μία μέση πίεση είναι στα 0,7 με 0,9 bar.

6. Στέλνουμε καύσιμο στο καρμπυρατέρ , σηκώνουμε το τσοκ του αέρα ,δεν πατάμε γκάζι και μιζάρουμε τον κινητήρα.Αφού πάρει εμπρός δουλεύουμε τον κινητήρα σε χαμηλές στροφές  3.000 έως 5.000 revs/min. Συγχρόνως ελέγχουμε και την κατάσταση των φρένων.

Τώρα είμαστε έτοιμοι να μπούμε….!!!

Κατά την διάρκεια της προπόνησης

1. Στην αρχή κάθε σκέλους ζεσταίνουμε το μοτέρ και τα λάστιχα μας από 2 έως 4 γύρους και όταν το καρτ έρθει σε κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας πιέζουμε πάντα προοδευτικά.

2. Στα διαλλείματα μεταξύ των σκελών ελέγχουμε πάντα την στάθμη του νερού του ψυγείου , την πίεση των ελαστικών, την στάθμη του καυσίμου και λιπαίνουμε την αλυσίδα με το κατάλληλο σπρέυ.

3. Ποτέ δεν υπερβαίνουμε τα όρια του εαυτού μας, πάντα σεβόμαστε τους υπόλοιπους οδηγούς και προσπαθούμε να κρατάμε σημειώσεις των δοκιμών μας με τις ρυθμίσεις του καρτ.

Μετά το τέλος της προπόνησης

1.Καθαρίζουμε όλο το καρτ, με επιμέλεια και με τα σωστά υλικά ( αντισκωριακό, καθαριστικό φρένων ).Αποφεύγουμε το πλύσιμο με νερό
και προσέχουμε να μην έρθει σε επαφή το σύστημα πέδησης & ιδιαίτερα οι δισκόπλακες με αντισκωριακά ή άλλα ανάλογα σπρέυ.

2.Αδειάζουμε το κύκλωμα βενζίνης αν κρίνεται απαραίτητο ιδιαίτερα αν το καρτ αποθηκεύεται όρθιο.

Καλές δοκιμές και Πάντα με Ασφάλεια….!!!!

Χειμερινή προετοιμασία

 Όσοι είναι κάτοχοι υδρόψυκτων μοτέρ ΆΜΕΣΑ όπως αδειάσουν τελείως τα νερά από το κύκλωμα ψύξης τους ή να τοποθετήσουν αντιψυκτικό λόγω του ισχυρού ψύχους των επομένων ημερών. Αυτή είναι μία μόνιμη λύση για να σώσουμε τους κινητήρες από σπάσιμο κυλίνδρου.